среда, 28 января 2015 г.

Рефлексія до модуля 6

Сьогодні я значно розширила власні уявлення про засоби Інтернет-комунікації. Дуже добре, що була можливість ознайомитися з прикладами використання веб-інструментів для спілкування в процесі навчання. 
Цінним став досвід створення анкети, гіперпосилань та залучення їх до власного навчального проекту. Тренінг активізував мої міркування щодо застосування онлайн-опитувань студентів, створення навчально-методичних матеріалів з активним залученням інтернет-ресурсів.
На цьому етапі найбільше мене тривожить процедура створення і збереження гіперпосилань.

4 комментария:

  1. Олександра, уважно прочитала усі ваші рефлексії. Хочу відмітити Ваше неформальне ставлення до цієї процедури. Від рефлексії до рефлексії відчувається Ваш ріст в Інтел. Ви молодець :) !
    Ваша сусідка справа

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Олено, щиро дякую Вам за дієву допомогу і колосальну підтримку. Усіх Вам благ! Невичерпного джерела щасливих миттєвостей!

      Удалить
  2. Чудовий блог :) Перечитуючи останню рефлексію, в мене виникло запитання: які саме можливості Веб 2.0 Ви плануєте використовувати в подальшій роботі? Успіхів Вам в подальшому опануванні ІКТ!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Величезне спасибі за комплімент і за побажання успіхів.
      Чесно кажучи, написання рефлексій - це чи не найскладніше для мене завдання. Під час тренінгу виникає чимало колоритних вражень та емоцій. Їх би зразу ж зафіксувати. Однак то часу не вистачає, то бажання немає. Тому й виходить досить формально.
      Стосовно запитання. Думаю, що це буде блог.
      Хай щастить! Сил Вам і оптимізму!

      Удалить